Tuesday 6 March 2012

holiday ! ! !

::: yeay ! ! ! holiday !! bunyi macam best tp hakikatnye tak la seindah yang diimpikan...holiday kat muar je...jaoh 2..agak lau nek bas termuntah la gak aku dibuatnye...HAHAHA ... percutian yang tak dirancang nie telah dirancang oleh due makhluk yang agak kesengetan mentalnye iaini aku n jugak kawan aku, ceritenye bermule dengan  kiteorang plan nk g makn kat luar sebab kedai makan ley pulak sediakan makanan macam nak bagi 10 orang makan..SILEKAN ! ! sikit nak mampos kot makanan die...yang datang kat situ bukan 2 3 ketul orang je k tapi ramai..tengok makanan pon cam xde selera so kteorang pon mneneruskan perjalanan balik ke bilik dengan muke hampe + perut yang berkeroncong macam ape..so kiteorang mengambil keputusan tok kuar pergi makan tapi tetibe aku telah mencetuskan idea tok pergi berjalan2 sambil makan angin...kawan aku nie pulak cakap "kite pergi lepak muar jelah t aku soh bapak aku jemput pastu esok kte balik laaa".....k cun ! ! aku pon ape lagi dengan muke tak bersalah kemas barang pastu mandi....ok, da siap sume, kiteorang pon berangkat dari uitm ke terminal..happy gile dapat jenjalan...sampai teminal aku tengok bas ting tong xgerak lagi,so kteorg wat keputusan tok nek express je...bas bertolak kol 4.30 pm...SILEKAN! ! bapak lame gile kiteorang tunggu  kat terminal 2..dalam mase tunggu2 tu aku pon massage kawan aku yang kat muar soh bawak kiteorng jenjalan..wah!! da cm mem besar main soh2 anak orang...HAHAHA! ! bile lagi nak membuli...message punye massage tengok jam da pukul 4.25pm, so kiteorang pon kuar dari teminal cari bas...mase dalam bas, tetibe kawan aku dapat call dari parents die...aku malas nak tengok muke dye sebab aku da berkobar2 nak g jenjalan + nak jumpe ehem2 disane..HAHA!!*sumpah poyo gile...tetibe kawan aku ley pulak cakap "wei, mak aku jemput t, lau kite nak g mane2 mak aku yang anta...so arinie kite kene balik rumah dulu esok baru jenjalan"...k fine !! aku rase macam batu jatuh atas kepala aku...spoil!!..segala plan aku hancur lebur...HUH!..sampai kat sane mak dye jemput..aku ingat mak ngan bapak dye je,skali silekan mkcik2 n pakcik2 dye pon ade sekali...ARGHH!!!pe la seyh aku rase macm nak nangis je mse 2 tapi disebabkan kawan aku punye muke yang sangat kesian + muke macam nak mintak penyepak so aku ikutkan jela....HAHAH!! 1st day mse kat uma dye aku cam budak 3 suku..sebab aku xtau nak buat ape..duduk dalam bilik pastu ikut je bontot kawan aku g mane2...yelakan uma orang,takkan uma kau pulak...lau uma aku da lame da aku wat kepala sendiri...HUHUHU...so, keesokkan harinye kiteorang plan nak g bandar nk jenjalan la katekan sebab parents kawan aku nie nak g uma akak sedara dyeorang so dyeorang tinggal kanlah kiteorang nie kan bandar, gitulah plannya...ok..dalam perjalanan nak ke bandar kawan aku nie soh la bapak dye benti kat satu kedau nie..aku ingat dye nak watpe, rupe2nye...nie haaa!!!




yes!!! choki2......


amik ko sekotak dye beli !!!! HAHAHA....thanx ea kawan sebab ingatkan kawan ko nie yang sememangnya hantu choki2...sayang ko lebih...ok!! choki2 suda, sambung balik cerite tadi..da sampai bandar nie alih2...aku tengok dyeorang terus je...ok!!!sekarang pe pulak yang nak jatuh atas kepala aku???konkrit ??ARGHHH!!!fine, memang aku suke macam nie...nak ikutkan hati lame da aku turun dari kereta 2 tapi pikirkan perasaan orangkan...ikutkan jela dengan muke yang terpakse...YEAY ! !AKU SUKE !!!HUH!...nasib baik kawan aku nie pandai amik ati aku yang gedik lagi manje nie..HAHAH!!dye bodek bapak dye pinjam kereta bawak aku g jenjalan....thanx dear sebab ko bawak aku g "soping" + g tanjung....sayang ko lebih...HAHAH..esoknye aku balik uitm tercinte...dalam hati rase cam nak jenjalan je lagi tapi apekan daye...HUHUHU...pape hal aku nak cakap thanx to family kawan aku sebab bagi aku tidur kat bilik anak dye untuk beberape hari..n also to kawan aku yang tercinte cik NOORIZZATI SHAHRUDIN..
thanx ea dear! ! !

No comments:

Post a Comment