Friday 9 March 2012

makan...nyum nyum!!


aku sangat la tidak puas ati sama orang yang da wat aku sakit ati arinie..pe la pelik sangat ayat aku nie...=_="...de ke patot dye boleh sedap cakap pompuan sume same...HELLO! ! ! dari segi fizikal mmg same tapi hakikatnye hati n perasaan len2 kot...ko gaduh ngan awek ko, pastu ko nak cakap pompuan sume same..ko sedar x pe yang ko cakap...ko nak taw x pompuan la nanti yang akan jage ko, bagi makn kat ko....ade otak xmo pikir kaaa???ko salah la budak...ISH! ! nasib la ko xde depan mate aku lau ade da lame aku jotos2 kepale ko 2...OK!! sekarang aku nak cerite pasal bende len , semalam aku telah berjaya buat kek biskut marrie..*aku panggil biskut batik...ntah la...asalkan masuk mulut n dapat mengenyangkan perut aku nie haa...YES!!...buat bende alah nie alahai senang nk gile...aku telah menggunekan kuase veto aku dengan mnyuruh bapak aku beli segala bahan2 untuk buat biskut batik 2...bapak aku merungut sebab malas nak beli tapi disebabkan aku talah menggunekan kuase aku bapak aku pon beli..HAHA!!jahat punye anak..huhuh..bile lagi kak chik nak bermanje2 ngan ayah KAN!KAN!...Ok, pas bapak aku da beli aku pon g la buat ngan kawan aku...terasa cam chef lak dok kat dapur wat biskut 2..sangat la poyo..aku wat biskut kawan aku basuh pinggan...sorry yee kawan..HEHEH!!..nie haa bahan2nye
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
tu biskut marrie ngan milo...


yang dalam kuali umi aku nie...susu ngan mentega..:)

aku wat biskut nie secare senyap2 sebab aku takot t aku kene sambar petir dari umi aku...HAHAHA!almaklum laa kite da gune barang dye kan...HUHU...da masukkan semua 2 dalam kuali kesayangan umi aku nie..aku pon letak dalam loyang n sejukkan...so nie la hasil kerje tangan aku n kawan aku..errkkk..dye tolong ke???tolong la jugak...HEHEH..
.
.
.
.
.
.
.
xsecantik mane pon...
walaupon xcantik tapi rase dye sangat la sedap..2 loyang aku buat,2 loyang tu yang abis...SEDAPKAN...siap bawak bekal balik uitm..aku dok uma nie la jadinye..makan dan makan dan makan...YEAY!! aku memang suke makan nie tapi nanti bile da gemok baru la menyesal sampai pakwe aku bising..HAHAHA!!..sabar jela...



No comments:

Post a Comment